Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, umělé inteligence, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Je lepší mít chatbota nebo voicebota?“.
Úvod článku “Je lepší mít chatbota nebo voicebota?”
V prvním bodu s názvem “Co je chatbot?” se dozvíte, že chatbot, zkratka pro chatovacího robota, je počítačový program určený k tomu, aby se zapojil do konverzace s uživateli a napodoboval interakce v přirozeném jazyce. Textová rozhraní, jako jsou aplikace pro zasílání zpráv, webové stránky nebo specializované chatovací platformy, běžně využívají chatboty. Rozumí dotazům uživatele a odpovídá na ně pomocí předem definovaných pravidel nebo sofistikovaných algoritmů zpracování přirozeného jazyka (NLP).
Níže jsou uvedeny další hlavní body článku:
- Výhody chatbotů
- Převládající příklady chatbotů
- Co je to voicebot?
- Výhody voicebotů
- Oblíbené příklady voicebotů
- Chatbot vs. voicebot: Základní rozdíly
- Voicebot nebo chatbot: Co je pro vaši firmu nejlepší?
- Existují nějaká omezení při používání chatbotů nebo voicebotů?
- Omezení chatbotů
- Omezení voicebotů
Více se již přečtěte v odkazovaném článku: https://lepsi-reseni.cz/chatbot-nebo-voicebot/
zdroj: https://lepsi-reseni.cz/chatbot-nebo-voicebot/