Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání

Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání“.

Úvod k zákaznické podpoře

Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen v oblasti zákaznické podpory.

V článku se dozvíte proč jsou chatboti v podnikání efektivní:

  • Větší zapojení zákazníků.
  • Dostupnost 24/7 a podpora v reálném čase.
  • Personalizované zákaznické zkušenosti.
  • Automatizovaný marketing a prodej.
  • Zvýšení produktivity týmů zákaznické podpory.
  • Snížení provozních nákladů.

Také se dočtete konkrétní způsoby využití chatbota v podnikání:

  • Použijte chatbota v call centru k řešení nejčastějších otázek a odpovědí.
  • Shromažďování údajů o zákaznících a zpětné vazby od uživatelů.
  • Poskytování personalizovaných doporučení produktů.
  • Kvalifikace potenciálních zákazníků pomocí chatbotů pro generování leadů.
  • Využití sociálních médií pro konverzační prodej.
  • Snížení počtu opuštěných nákupních košíků.
  • Integrace botů pro vícekanálovou komunikaci

Více se již přečtěte v odkazovaném článku https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/

zdroj: https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Post Navigation