Asociace za lepší ICT řešení přináší mnoho zajímavých a inovativních řešení. Přináší informace z oblastí ERP, CRM, datových center, chatbotů a v neposlední řadě i nových zajímavých technologií. Pravidelně o tom všem informujte na svém blogu. Dnes pro vás máme jeden tip na nový článek s titulkem “Sedm snadných způsobů využití chatbota pro podnikání“.
Úvod k zákaznické podpoře
Zákaznická podpora klientů někdy může být velmi únavná a opakující se. Naopak umělá inteligence se nikdy nenudí. Nemá problém odpovědět na stejnou otázku, kterou jí zákazníci položili po sté nebo po tisící a proto není překvapením, že chatboti pro firmy v těchto dnech získávají na popularitě. Představují lepší, rychlejší a levnější řešení a to nejen v oblasti zákaznické podpory.
V článku se dozvíte proč jsou chatboti v podnikání efektivní:
- Větší zapojení zákazníků.
- Dostupnost 24/7 a podpora v reálném čase.
- Personalizované zákaznické zkušenosti.
- Automatizovaný marketing a prodej.
- Zvýšení produktivity týmů zákaznické podpory.
- Snížení provozních nákladů.
Také se dočtete konkrétní způsoby využití chatbota v podnikání:
- Použijte chatbota v call centru k řešení nejčastějších otázek a odpovědí.
- Shromažďování údajů o zákaznících a zpětné vazby od uživatelů.
- Poskytování personalizovaných doporučení produktů.
- Kvalifikace potenciálních zákazníků pomocí chatbotů pro generování leadů.
- Využití sociálních médií pro konverzační prodej.
- Snížení počtu opuštěných nákupních košíků.
- Integrace botů pro vícekanálovou komunikaci
Více se již přečtěte v odkazovaném článku https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/
zdroj: https://lepsi-reseni.cz/chatbot-pro-podnikani/