Tento článek přináší opět zajímavé odkazy a souhrn těch nejzajímavějších článků z internetu. Naleznete tam typy, například na to, jak zvýšit efektivitu práce v době karantény, nebo k čemu slouží virtuální asistentka. Pro více informací již čtěte článek níže…
Efektivita práce v době karantény
První článek s názvem “Efektivita práce v době karantény” rozebírá to, že opatření související s celosvětovou pandemií ovlivnila většinu podnikání a to ne právě pozitivně. Budeme se muset smířit s tím, že možná delší dobu se život nevrátí do původních kolejí. Pokud však svůj business vzniklé situaci přizpůsobíte, můžete být o kus napřed. Více dalších zajímavých postřehů si přečtěte ve zmíněném článku.
K čemu slouží virtuální asistentka?
Druhý článek s titulkem “Virtuální asistentka” rozebírá například hlavní funkce virtuální asistentky, které jsou:
- automatizace opakovaných činností,
- zodpovídání častých dotazů klientů a kolegů,
- zápis úkolů, hlídání termínů a priorit,
- příprava a publikace příspěvků na sociálních sítích,
- sjednání a připomínání času a místa schůzek či porad,
- vytváření zápisů z jednání, reportů a přehledů,
- vyhledání informací ve firemních systémech,
- ve spolupráci s člověkem provede přepis a korekturu textů a přípravu obchodní korespondence.
To vše a ještě více se dočtete, když si rozkliknete článek o virtuální asistentce.
Výhody založení společnosti v České republice
Poslední článek s námětem “Výhody založení společnosti v České republice” je dostupný v anglickém jazyce pod proklikem zde “Advantages of company set-up in Czechia to save money on a car registration (EN)”. Pokud jste cizinec nebo máte někoho ze svých známých, kteří mluví pouze anglicky, můžete jim poslat odkaz na zmíněný článek, který výhody založení společnosti v ČR rozebírá…