Uvažujete-li o tom, že své podnikání přesunete pod roušku nejoblíbenější formy společnosti – společnosti s ručením omezeným (s.r.o.), zřejmě vám neunikly legislativní změny. Novelizovaný občanský zákoník a nový zákon o obchodních korporacích 90/2012 Sb. vstoupili v platnost 1.ledna 2014 a přinesli s sebou spoustu novinek. Tou nejpodstatnější je snížení základního kapitálu z původních 200 000 Kč na 1 Kč. Samotné založení s.r.o. se ovšem stále neobejde bez poměrně komplikované a časově náročné administrativy. Chcete se jí vyhnout? V tom případě se můžete obrátit na někoho, kdo se o vše postará za vás. V tomto článku vás seznámíme jak se díky novému zákonu zjednodušily podmínky ohledně umístění sídla firmy.
Větší zodpovědnost
Obecně se nové zákony snaží zjednodušit podmínky pro podnikání. Nově například může být sídlo firmy, kterou společnost s ručením omezeným je, i v bytě, pokud to nenarušuje klid a pořádek v domě. Nový zákon o obchodních korporacích 90/2012 Sb., který nahrazuje obchodní zákoník, přináší ale i vyšší zodpovědnost. Nutnost vkladu pouze jedné koruny při založení s.r.o., bude vyvážena tvrdou skutečností, že její majitelé budou odpovídat vlastním majetkem za zaviněný úpadek i za svou neschopnost. Snadno tak mohou zadlužit celou rodinu.
Nepotřebujete administrativní prostory? Využívejte virtuální kancelář!
Díky specialistům jako je Profi-kancelář s.r.o. získáte komplexní servis, který zahrnuje také možnost využívat virtuální kancelář. Nechcete-li mít sídlo firmy na vlastní adrese a naopak toužíte po prestiži velkého města, pak je pro vaše potřeby virtuální sídlo firmy jako stvořené. Za cenu v řádu od několika set korun dostanete sídlo společnosti v Praze, zákaznickou linku s operátorem, plně vybavenou zasedací místnost na několik hodin měsíčně zdarma a další výhody v podobě snížení administrativní zátěže.
Virtuální kancelář je vhodná především pro subjekty, které k činnosti nepotřebují fyzickou kancelář a chtějí výrazně snížit měsíční náklady za pronájem. Ve větším městě navíc nehrozí neustálé kontroly ze strany úřadů a příjemné jsou i nadstandardní služby v podobě vedení účetnictví nebo marketingového servisu.