Zima je v plném proudu a ta letošní se skutečně vydařila. Řada z nás proto určitě uvažuje o nějaké pěkné dovolené na horách, kde si člověk užije pořádnou lyžovačku a zároveň si odpočine od každodenního shonu. Mnohdy se však stane, že namísto pořádného lyžování jste řešili ukradené lyže anebo špatné vytápění hotelu. Jak v takovém případě postupovat? Má cenu vše reklamovat?
Pokud si zakoupíte lyžařský zájezd či pobyt v hotelu, pak věřte, že poskytovatel by měl rozhodně dodržet podmínky, s nimiž jste zájezd pořizovali. Pokud tedy hotel slíbil vyhřívaný bazén, saunu a finskou masáž a vy místo toho dorazíte do horské boudy, ke se dá koupat maximálně v sudu, pak se rozhodně nedejte a zájezd reklamujte a požadujte navrácení části vašich peněz.
Reklamovat lze i nedostatečné vytápění či doplatek za permanentku na vlek, která měla být v ceně zájezdu. Určitě se nenechte odbít, že vleky podražily a je třeba permanentku doplatit. Ano, ale v tom případě trvejte na kompenzaci.
Něco jiného je, pokud vám z lyžárny hotelu ukradnou lyže. V tomto případě za to odpovídá majitel ubytovacího zařízení, nikoliv však poskytovatel zájezdu. Stejně tak vám nikdo nevrátí žádnou kompenzaci v případě, že na horách nastane obleva a z lyžování nebude nic.
Zaujal vás článek? Spousta dalších informací najdete na Blog Klubu Energy Tábor.