Firemní nástěnky stále mají svůj význam

V mnohých výrobních firmách nemá každý přístup k firemnímu počítači a v případě sdělení informací všem zaměstnancům je nástěnka stále ideálním řešením.

 

Přestože nás obklopují moderní technologie a různé sociální sítě, interním komunikačním nástrojem ve výrobních firmách stále zůstávají nástěnky, tištěný papír a osobní kontakt vedoucích pracovníků se zaměstnanci na dílnách.

Je důležité, aby každý zaměstnanec firmy měl informace o dění ve firmě, o plánech a vizích firmy. Informovaný zaměstnanec se cítí součástí firmy a týmu a stává se loajálním. A je obecně známé, že loajální zaměstnanec podává lepší výkony a na veřejnosti šíří dobré jméno firmy.

Proto i v současnosti mají nástěnky ve firmách své místo a svou důležitou úlohu v oblasti interní komunikace.

Interní komunikace je hybnou silou firmy a je součástí PR firmy. Pokud se vedení firmy rozhodne zlepšit komunikaci se zaměstnanci, určitě se jedná o velmi rozumné rozhodnutí v cestě k dalšímu rozvoji firmy. Ideální je poradit se s odborníky, jak komunikovat se zaměstnanci. Mezi zkušené agentury v oblasti PR a vnitřní komunikace určitě patří společnost ANERI s.r.o. z Liberce.

https://www.aneri.cz/o-nas/

http://www.aneri.cz/cs/marketing/public-relations/

https://www.aneri.cz/2025/01/22/firemni-nastenky-stale-maji-svuj-vyznam/


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.

Post Navigation