Je všeobecně známé, že mezilidské vztahy významně ovlivňují produktivitu práce. Budovat dobré vztahy ve firmě a mít loajální zaměstnance by mělo být jedním z cílů vedení každé firmy.
Přestože firemní párty mohou na první pohled působit jako ztráta času, peněz a vynaložené energie, ve skutečnosti pomáhají motivovat zaměstnance a tmelit kolektiv.
Neformální setkání všech zaměstnanců na konci roku je vhodnou příležitostí, jak všem poděkovat za odvedenou práci v uplynulém roce a informovat je o plánech do budoucna.
Příprava firemního večírku tak, aby splnil svůj účel, není úplně jednoduchá a je časově náročná. Základem je určit finanční limit, který firma může na takovouto akci uvolnit, vybrat vhodný termín, místo a připravit program.
Neformální firemní setkání splní svůj účel pouze tehdy, pokud si z něj zaměstnanci odnesou nějaký příjemný a nezapomenutelný zážitek, o kterém mohou v práci diskutovat. Firemní večírek musí přesvědčit účastníky, aby měli chuť přijít i příště.
Firemní setkání je jedním z důležitých způsobů komunikace mezi managementem firmy a zaměstnanci a mělo by být součástí PR a marketingových aktivit firmy. Neformální a uvolněná atmosféra a příjemné prostředí mimo pracoviště usnadňují vzájemnou komunikaci
Každá marketingová aktivita je plánována a připravována tak, aby měla přínos pro firmu. Naplánovat a připravit firemní večírek je časově velice náročné, a pokud pořadatel nemá zkušenosti, těžko předem odhadne, že akce bude úspěšná. Řešením je, využít na uspořádání firemní akce služeb profesionální agentury, která má bohaté zkušenosti s realizací firemních akcí na míru a je tak zárukou úspěchu a nezapomenutelných zážitků. Mezi nejzkušenější společnosti zajišťující firemní akce nejen na Liberecku patří marketingová agentura ANERI s.r.o. z Liberce.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/firemni-akce-pro-zamestnance
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/
http://aneri.cz/cs/aktualne/firemni-vecirek-/