Každá firma chce být nejlepší. Ale být top jednička něco stojí. Zaprvé čas, který musí věnovat tvrdé a dobře odvedené práci a zadruhé kvalitní zaměstnance, kterých bohužel je omezený výběr. Bez kvalitního lidského potenciálu se nemůže žádná společnost na světě posouvat kupředu. Kde je ale vzít? Jednou z možností je si takovéto zaměstnance do společnosti přivést. Tato možnost je sice na první pohled ideální, ale je velmi problémová. Aby tento potencionální zaměstnanec k vám chtěl jít, musí vidět důvody, tedy odpovídající finanční ohodnocení, bonusy, zaměstnanecké výhody, kariérní postup a tak dále. Další možností je si kvalitní zaměstnance vychovat. Podporovat jejich rozvoj a vzdělání je v dnešní době v každé organizaci jednou ze základních priorit. Právě proto také velké množství společností organizuje pro své zaměstnance kurzy angličtiny, kurzy němčiny či jiných cizích jazyků.
V pohodlí firmy
V duchu hesla „není čas ztrácet čas“ se řídí i mnohé jazykové školy, které v rámci firemních jazykových kurzů pořádají tyty kurzy přímo v prostorách daných firem. Odpadá tak složité řešení dopravy zaměstnanců do škol a zpátky. Samozřejmostí je zprostředkování jazykových kurzů ve všech možných úrovních, popřípadě ušít kurz přímo vašim zaměstnancům na míru. Velmi oblíbené se staly firemní kurzy zaměřující se na obchodní sféru a také tu technickou.
Investujte do lidí
Investovat do nových strojů, budov a jiných hmotných věcí je pro mnoho podnikatele příjemnější, neboť si na své vynaložené finanční prostředky mohou šáhnout. Investovat do lidí, jako kapitálu je už problém, neboť jeho návratnost je otázkou dlouhodobého časového horizontu. Ovšem když už na tuto návratnost přijde, stojí to za to. Kurzy jazyků patří dlouhodobě mezi jedny z nejčastěji vyhledávanějších, zejména za účelem rozšiřování působení na zahraniční trhy. Pokud ještě vaše společnost nenabízí jazykové kurzy jako jeden ze základních zaměstnaneckých bonusů, je na čase to změnit.