Cílem každé společnosti jsou především spokojení zákazníci, kteří se opakovaně vrací. Ovšem málokterý zákazník se vrací do firmy, kde nejsou přívětiví a spokojení lidé.
Známé rčení „s úsměvem jde všechno lépe“ platí zejména pro ty zaměstnance, kteří jsou v přímém kontaktu se zákazníky. Je nutné si uvědomit, že mezi lidmi se lehce přenáší jak pozitivní, tak i negativní nálada.
Spokojený zaměstnanec je loajální k firmě a jeho pracovní nasazení a tím i výsledky jsou mnohem vyšší. Většina odborníků na mezilidské vztahy se shoduje, že zaměstnanci velmi oceňují informace. Informovaní pracovníci vědí, co a hlavně proč dělají, cítí se součástí týmu, podávají lepší výkony a šíří dál dobré jméno firmy. Pro interní komunikaci firmy využívají různé nástroje. Firemní zpravodaje či intranet mají určitě větší váhu a vyšší účinnost než pouhá nástěnka na chodbě, kde jsou informace leckdy neaktuální a nikdo si jich nevšímá.
Velmi účinným nástrojem, který podporuje loajalitu zaměstnanců a jejich spokojenost, je pořádání firemních akcí pro zaměstnance. Uspořádáním takovéto akce zaměstnavatel navíc ukáže, jak si zaměstnanců váží. Při neformálním setkání všech pracovníků se poznají i ti zaměstnanci, kteří se v práci nestýkají a ti, kteří se v zaměstnání setkávají, se poznají i mimo pracovní prostředí. Firemní akce pro zaměstnance je také ideální příležitostí, kde vedení společnosti může seznámit zaměstnance s cíli a plány firmy.
Pokud je firemní akce obohacena o tembuildingové soutěže, zaměstnavateli se ukáží vůdčí osobnosti a lidé se naučí spolupracovat v týmu.
Jak komunikovat se zaměstnanci poradí zkušené marketingové firmy. Jednou z firem, která má bohaté zkušenosti s přípravou a vydáváním firemních zpravodajů i s pořádáním firemních akcí je společnost ANERI z Liberce. Firma ANERI navíc nabízí marketingové konzultace a praktické zkušenosti vycházející z vlastní více než dvacetileté praxe.
http://www.aneri.cz/cs/marketing/event-marketing/firemni-akce/