Oriflame pro děti

V České republice Oriflame pomáhá opuštěným a znevýhodněným dětem vyrůstajícím mimo biologickou rodinu v rámci projektu Oriflame dětem.

Od roku 2001 společnost Oriflame spolupracuje s Nadací Terezy Maxové dětem a za toto období na konto nadace putovala částka více než 11 mil. Kč. Finanční výtěžek je získáván především z prodeje dárkových předmětů a hraček kolekce Oriflame dětem.

„Oriflame patří k dětem a děti zase k Oriflame,“ doplňuje patronka projektu, topmodelka Tereza Maxová. „Velmi si vážím naší spolupráce a chtěla bych poděkovat všem kosmetickým poradkyním a zákaznicím Oriflame, kteří svým osobním úsilím přispívají k rozvoji k projektu a nákupem produktů Oriflame dětem nám zprostředkovaně pomáhají rozzářit dětské úsměvy”.

Dnešní strategií Nadace Terezy Maxové dětem je umožnit každému dítěti vyrůstat v rodině. Cestou k naplnění tohoto cíle je jak podpora původních ohrožených rodin, tak i náhradní rodinné péče. Další snahou Nadace Terezy Maxové dětem je pomáhat dětem, aby se po skončení ústavní výchovy mohly lépe zapojit do samostatného života.

Charitativní projekt Oriflame dětem přináší peníze na různé dílčí projekty pro děti z kojeneckých ústavů a dětských domovů. „Peníze získané díky projektu Oriflame dětem jsme v minulosti přerozdělili například na ozdravné pobyty v přírodě pro děti do 3 let vyrůstající v kojeneckých ústavech nebo Jarmarky pro šikovné ručičky, které jsou určeny dětem z dětských domovů ve věku od 6 do 18 let. Děti zde hravou formou získávají první zkušenosti ze světa podnikání a učí se důležité praktické dovednosti, které mohou následně využít v samostatném životě a budoucím povolání“, ke spolupráci dodává Terezie Sverdlinová, ředitelka Nadace Terezy Maxové dětem.

Od září 2009 Oriflame ve spolupráci s nadací a občanským sdružením Člověk hledá člověka podporuje pilotní, inovativní projekt. Na půdě Dětského domova Nové Strašecí vzniká tzv. „Rodinné centrum“ – zařízení, jež se bude starat o ohrožené děti a pěstounské rodiny. Cílem projektu je podpořit všechny hráče kolem dítěte – dětský domov, původní biologickou rodinu, sociálního pracovníka a v případě potřeby potenciální pěstouny, odzkoušet model transformace ústavního zařízení do ambulantních a terénních služeb pro děti a rodiny, a výrazně tak přispět ke zlepšení situace v problematice opuštěných dětí.


Jak bude reklama vypadat?
-
Kup si reklamu navždy pod tímto článkem jen za 50 Kč
Zobrazit formulář pro nákup

Post Navigation