Co mají správné webové stránky obsahovat?
Pokud například čekáme, že nám webové stránky budou přivádět nové zákazníky, musí splňovat
spousty kritérií. Základem je, aby uživatel internetu hledající služby, které provádíme, našel právě
nás. Pokud nás nenalezne, nemá smysl se bavit o zbytku. Web tedy musí být na internetu vidět. Tím
to však nekončí. Po příchodu na web jej musíme oslovit a pomocí obchodního modelu webu vést v
podstatě za ruku až tam, kam jej potřebujeme dostat. Nechceme přece návštěvníka nechat chaoticky
bloudit a nakonec odejít. Chceme mu ukázat, proč by měl nakoupit právě u nás, chceme mu říci
určité informace a dovést ho například k osobnímu kontaktu nebo minimálně nenechat potenciálního
zákazníka utéct bez zanechání kontaktu. V neposlední řadě je třeba, aby byl také zákazník motivován
se na web vracet. Tyto všechny otázky tvorba webových stránek musí zohledňovat a nalézt na ně
odpověď. Už tedy víte, proč není vždy ideální vybrat jen web? A navíc ten nejlevnější?
mSolution – Tvorba webových stránek Ostrava
V rámci firmy mSolution.cz – tvorba webových stránek Ostrava tento odlišný přístup k realizaci
aplikujeme a odměnou nám jsou nejenom finanční částky za realizované projekty, ale především
spokojenost klientů, kterým námi poskytnuté řešení přineslo to, co skutečně potřebovali.
Chci webové stránky, je požadavek typu, chci auto
Mnohdy slýchávám přání typu, chtěl bych webové stránky, kolik stojí taková tvorba webových
stránek? Je to obdobná otázka, jako chtěl bych auto, kolik mě bude stát? Stejně jako je třeba si
uvědomit, k čemu auto potřebuji, co od něj čekám, budu vozit lidi nebo zboží? Kolik lidí nebo jaké
zboží to bude? Jak často? Kam? Co tedy musí to auto splňovat? Jistě tedy cítíte, že nelze jednoduše
říci chci webové stránky. Vy totiž nechcete webové stránky, Vy chcete něčeho dosáhnout a k tomu
Vám mají webové stránky pomoci.