Obchodní dovednosti

Obchodní dovednosti

„Proč je můj kolega tak úspěšným prodejcem, a já ne? Vždyť pracuji stejně tvrdě, navíc mám spoustu zkušeností z minulých let, ale výsledky jsou stále slabší. Čím to je?“   Asi jsem zanedbal vzdělávání. I svět obchodu se neustále mění. Zákazník je stále vybíravější a náročnější. Vyvíjejí se i metody a taktiky prodeje a jednotlivých prodejců. Dnes není třeba zákazníka přesvědčovat, že mnou nabízený produkt je ten vůbec nejlepší (to zákazník většinou ani nepožaduje), ale je třeba jej přesvědčit, že právě v tuto chvíli je pro něj nejvýhodnější koupit právě tento výrobek nebo službu. Vzdělávání pomůže nazůstat pozadu. Z pestré nabídky příslušných kursů bych doporučil jeden. Agentura Motiv P, přední poradenská a vzdělávací agentura, působící na českém a slovenském trhu, si Vám dovoluje nabídnout kurz „Obchodní dovednosti„.

Post Navigation